niedziela, 10 października 2021

Wyroby własne 1 - wygrzebałam moje pierwsze mebelki.


HEJEJEJEJ!

Stęskniłam się za wami i za pisaniem, powiem szczerze <33333 No i mam nadzieję że wy za czytaniem, bo dziś (uwaga, uwaga... trzymanie w sztucznym napięciu jest ekstra bahahah) premiera nowej serii pt. WYROBY WŁASNE!!! Oł jea, wiedziałam że się ucieszycie. 

Dobra, dobra Gabrusiu. Ale co właściwie w tej serii będzie? Otóż, DZISIAJ, mam zamiar przedstawić wam moje PIERWSZE W ŻYCIU samodzielnie wykonane mebelki dla lps, sprzed ok. dwóch lat. Tak! Mam je. Z tego co wiem, na moim kanale żadko były one używane, więc może was zaskoczą (ta, z pewnością zaskoczą was swym blaskiem).

UWAGA :
Otóż, nie są to najpiękniejsze mebelki dla Petków, jakie widział świat, więc nie bądźcie zniesmaczeni. Pozwolę sobie zauważyć, że nie są one pierwszej młodości. (Hej, dwa lata to jednak coś)
UWAGA 2: 
Zostały one wykonane przez współpracę z firmą Sama. Pomagali mi Lola - młoda architekta wnętrz, - Penny - pracuje tam razem ze swoim chłopakiem, Budyniem. Dla nieznajomych niezbyt uprzejma (dla Loli na początku również) więc postrzegana źle. Tak naprawdę jest ciepła i kochana. - Budyń - Złota rączka: monter, stolarz i takie tam. Najlepszy przyjaciel i chłopak Penny.
Od lewej: Penny, Budyń, Sam, na oparciu kanapy Lola.

Oki doki dwa cyklopki. Let's start.

Na pierwszy rzut leci sofa. Moja pierwsza sofa. Pamiętam, że zainspirowana mebelkami w serialach ThePuddingLPS, korzystając z jej poradnika, stworzyłam właśnie tę oto LEJDI. Byłam z niej niezwykle zadowolona. Gdy teraz na nią patrzę, widzę wszędzie strzępiący się materiał i klej w miejscach gdzie być go nie powinno. Ha! Myślałam że po zaschnięciu będzie przezroczysty ale...:
Jak widać nie jest przezroczysty, tylko zostaje biały.
A tu jeszcze Cooper se siedzi hłeh, czyż on nie jest cudny?

No dobra, teraz mebelek, którym zawsze się najbardziej jarałam.

Żółty fotel, który w sumie zawdzięcza swój wygląd, pierwotnej brzydocie. Sam w sobie wydawał mi się nudny (bo taki był) więc trochę go podrasowałam. Dodałam też taki fajny pasek z przodu, nie wiem czy wiecie o co mi chodzi. Teraz się trochę postrzępił, ale wcześniej był znośny, I think. Nazywam go tronem Emeraldy, bo kiedyś jak jeszcze istniała seria "Z życia Petshopów" to siedziała na nim, niemal we wszystkich odcinkach. 
Emeralda na tronie 



Proszę, teraz projekt który wymyśliłam całkiem sama. Jakoś przyszedł mi ten pomysł do głowy spontanicznie, posklejałam tu i tam i BUM. W sumie gdyby go trochę ulepszyć (NOWY DIZAJN MEH) mogłabym nawet zrobić jakąś serię na swoim kanale. 


O, a tu fotel który mi nie wyszedł. Już gdy go robiłam byłam z niego nieusatysfakcjonowana, więc to o czymś świadczy. Postrzępiony, nierówny, przechylony... szkoda gadać. Nawet Ginny jest załamana.

Siedzisko. W zasadzie, gdyby wziąć pod uwagę, że jest robione w artystycznym nieładzie, to może i by przeszło. Na zdjęciu kochany Rocky.

UUUUU, a teraz coś spektakularnego:

Moje słynne poduszki, które wsadzałam wszystkim w listy, żeby robiły za BONUS. Wydawało mi się, że odkryłam jakiś niesamowity sposób robienia poduszek...

A WY? Robiliście albo robicie własne mebelki dla LPS? Jeśli tak, to jakie? Zapraszam do pochwalenia się w komentarzach. Obudźmy lps'ową blogosferę, bo jest trochę ospała, nie sądzicie?

Obiecuję napisać za niedługo.
Św. Mikołaj XDD

Nie no, Gabrusia jestem (wszyscy to wiedzą).


9 komentarzy:

  1. Oł jeeeeees, ta seria zapowiada się wyśmienicie!

    Ja robiłam trochę (czyt. dużo) mebelków, większość podarowałam siostrze i są dość podniszczone, ale opanowałam patent na trwałość! Wszystko oblać klejem. XD Jak jesteś ciekawa to na moim kanale na YT (ta sama nazwa) jest film z niektórymi mebelkami.

    Trzeba docenić Gabrusię sprzed 2ch lat, której się chciało! Lampka to świetnie zrealizowany pomysł. A te paski przy fotelu? Prawdziwy dizajner by się nie powstydził!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam. Z resztą ja cię subskrybuję, nawet chyba ci jakieś komy pisałam. Tak! Byłam twoim 999 subskrybentem xDD. To jednak coś!
      W każdym razie zawsze będę, byłam i jestem pod wrażeniem twojego talentu plastycznego. Potrafisz wszystko świetnie dopracować, i jak pokazywałaś te mebelki to normalnie myślałam że kupione (komplement). Zwłaszcza łóżko z baldachimem!

      Nooo... ostatnio kleiłam coś jakieś trzy miesiące temu. Wiesz, muszę dokończyć te chorerne scenografie do serialu, żeby się wreszcie raczył odbyć. w każdym razie w kolejnych wpisach z "wyrobów własnych" na pewno coś o tym będzie :P

      Usuń
    2. No ja wiedziałam, że Gabrusia to musi być Gabrusia jednak hahaha. XD
      Dziękuję ślicznie za komplementy!

      Ja czekam w takim razie na kolejny wpis. Już to mówiłam chyba ze sto razy, ale DIY i takie rożne to jedne z moich ulubionych wpisów. Fajnie by też było jakbyś się pochwaliła jakimś nowszym tworem! :D

      Usuń
    3. Hehe, nie ma za co. No wałaśnie, ja też czekam na jakiś post u ciebie! Ostatnio jakoś tak pusto <3

      Usuń
    4. No własnie przez to, że jest pusto, to brak mi motywacji do pisania. :<

      Usuń
    5. Znam to, niestety. Mało się ostatnio dzieje tu.

      Usuń
  2. Mega te mebelki! Osobiście moim faworytem jest lampa,kanapa i fotel który jest serio uroczy <333 pamiętam jak ja robiłam mebelki dla lps razem z bratem haha to były czasy! Ja wiem jak trudno robi się takie rzeczy bo sama robię teraz akcesoria dla modeli koni i ostatnio przy robieniu kantara ze wstążki straciłam cierpliwość XD jak chcesz to mogę nagrać na YT jak zrobić mebelki dla lps ^^ wydaje mi się że mam w tym doświadczenie więc postaram się pomóc :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Hehe. Bardzo chętnie bym na yt obejrzała twój filmik o tym! Jak już ci się uda coś nagrać to mi podlinkuj, na pewnno obejrzę. A w ogóle to czekam na jakiś post u ciebie <3

      Usuń
    2. Nie ma za co💓 u mnie już niedługo będzie notka ale mam tyle lekcji że nie wyrabiam XD ja niedługo wstawię jakiś filmik i na pewno podlinkuje w jakimś poście <333

      Usuń

Co o tym sądzisz?

To ja:

Moje zdjęcie
Jestem, czy tylko mi się zdaje?

To też jest wyborne, i inni polecają:

Znalazłam ją pod jesieni płaszczem

Gdy miałam lat 5, mieszkałam w lesie komunistycznych bloków. Pewnego dnia, gdy za oknami już dawno zimny deszcz stał się codziennością, a zg...

Ogólnie to najchętniej czytacie te notki: