wtorek, 21 maja 2024

Common collector tag

 Hejka piękni, uroczy ludzie!

Jak być może zauważyliście, grzebałam ostatnio trochę przy wyglądzie bloga. Nie wiem jeszcze czy tak zostanie, ale po prostu chcę go zmienić.

Znalazłam ten tag w odmętach lps-owej blogosfery, właściwie chyba poprzez blog minicreaturesworld, która swoją odpowiedź zamieściła bodajże w roku... 2019? (Guys, wiecie, że 2019 był 5 lat temu?... It's kinda creepy maann...) A jeśli posiadam legitne informacje to autorką tego tagu jest lpsfoto, z tym, że tag powstał serio już jakiś czas temu, ale nie omieszkam na niego nie odpowiedzieć. Także timing mam zajebisty jak zawsze ale tym lepiej, bo będzie lepsza zabawa do której już teraz na wstępie serdecznie was zapraszam! Jeśli nigdy na te pytanka nie odpowiadaliście, to chętnie poczytam jakie są wasze odczucia na poruszone poniżej tematy, także komentarze są wasze. No a jeśli kiedyś ktoś z was takiego posta już pisał, a ja nie miałam okazji się z nim zapoznać, to też możecie mi podlinkować i chętnie go przeczytam! 

W ogóle co ciekawe, to kiedyś na YouTube nagrywałam odpowiedź do "Tagu Kolekcjonerów", i ostatnio tutaj na blogach też natknęłam się na tag o tej samej nazwie z tym, że pytania były całkowicie inne. Potem odkryłam ten tag, "Common Collector", no i co się okazuje? Że to właśnie ten tag ma takie same pytania jak ten YouTubowy! Także nie wiem what's going on, jak ktoś zna tę historię z przed 5 lat to chętnie ją usłyszę xd. 

1. Ulubiony Petshop? 

Ojojoj... do każdego mam sentyment, a co za tym idzie - każdego za coś lubię. Wprawdzie jedne są ze mną dłużej inne nieco krócej, ale mimo wszystko z każdym jakąś więź emocjonalną mam. Jeśli chodzi o sam wygląd, to moje gusta na przestrzeni 16 lat żywota nieco się zmieniały, aczkolwiek myślę iż mogę otwarcie powiedzieć, że na chwilę obecną jest to bez wątpienia mój kochany Owczarek Sam. Uważam że jest przystojny i uroczy. (uwu uwu uwu uwu)





2. Gdzie kupujesz swoje Petshopy?

Gdy byłam dzieciakiem mniejszym to zapewne w sklepie, bo to były czasy gdy taki cenny towar był jeszcze ogólnodostępny, wiecie xd. Natomiast później to w sumie tylko olx, na vinted szukałam ale nie pamiętam aby jakikolwiek lps-owy zakup doszedł tam za moją sprawą do skutku. 

3. Jak duża jest twoja kolekcja?

Ojć, jest raczej mała... posiadam 70 figurek z generacji pierwszej i drugiej (bo tylko je uznaje xd) oraz około 50 figurek z generacji 3 wzwyż. Co daje łącznie około 120 lps-ów, choć kto wie, może jest tego więcej...

4. Jak często malujesz pazy? 

Interesujące pytanie... otóż lubię malować swoje pazury czarnym lakierem takim zwykłym ale robię to dość rzadko bo albo nie mam czasu albo mi się nie chce, chociaż wolałabym robić to częściej bo wtedy podobają mi się wizualnie. By the way, mam chyba dosyć unpopular opinion bo baaaaardzo podobają mi się takie mega krótkie paznokcie, i po prostu nienawidzę długich, totalnie nie siadają mi estetycznie. A co wy o tym sądzicie, piękni ludzie?

5. Największe marzenie LPS?

Bullterier, jakikolwiek, ale najbardziej ten czarno-biały z pamiętnika! (w ogóle mówię to za każdym razem jak jest pytanie o jakieś marzenie albo cel xd boże ja muszę go wreszcie zdobyć!)



 No i więcej owczarków w takim kształcie jak Sam, bo są mega cute i chcę więcej. Oprócz tego, drodzy państwo chcę różowego mrówkojada: 

A tu jeszcze parę innych z mojej bucket listy:      




6. Jak długo zbieras
z LPS?

Od urodzenia, drodzy czytelnicy, gdyż kuzynka starsza ode mnie 4 lata podobno sprezentowała mi parę swoich figurek gdy zrespiłam się w domu. (Potem mi je zabrała :))

7. Kamera czy Aparat?

Kurczę to jest ciężkie pytanie, bo miałam tylko aparat i to nie za dobrej jakości, ale też zawsze marzyło mi się mieć kamerę i nagrywać filmy tak, żeby były ładne xd. Z drugiej strony na chwilę obecną, myślę, że częściej używałabym aparatu i serio fajnie by było mieć coś co nie jest mikrofalówką więc aparat wygrywa. 

8. Ulubiony LPS'owy blog?

Lokalne LPS było, jest i będzie zawsze moim ulubionym blogiem. Mam do niego ogromny sentyment i to właśnie Galaxis zainspirowała mnie do założenia swojego bloga. Jest to w sumie jedyny blog który śledziłam nie mając jeszcze swojego własnego. W dodatku kocham styl pisania Aleksandry i zawsze była moją inspiracją! 

9. Pies czy kot?

Powiem tak... jestem bi xd. 

10. Wymarzony aparat.

Niestety, nie znam się na tym za bardzo więc konkretnego modelu nie podam, ale serio marzy mi się mieć coś co robi fotki jakiejś fajnej jakości, nie to co mój wybitny telefon...

11. Jak często robisz zdjęcia swoim LPS?

Bardzo rzadko, chyba, że na potrzeby posta. Jeśli chodzi o jakieś sesje, to statystycznie by wyszło pewnie jakoś raz na 2 lata...

12. Jaki był twój pierwszy LPS?

Zestaw G2 (?) - sarenka i panda z takimi rogami jelenia, fajnymi. 


13. Gdzie robisz większość zdjęć swoim LPS?

Rzadko robię, tak jak mówiłam, a jeśli robię to najczęściej w czterech ścianach.

14. Jaki LPS Cię irytuje?

Irytują mnie kształty popularne, ale nie ze względu na to, że mi się nie podobają, a bardziej na to, że wszędzie jest ich pełno nasrane. W każdym serialu, gdy takowe jeszcze oglądałam, to zawsze POP był głównym bohaterem. Irytowało mnie to jako dzieciaka, irytuje też trochę teraz. To przykre, że wśród tylu uroczych kształtów tylko tamte są wyciągane na piedestał czy coś. Oprócz tego bardzo denerwują mnie figurki z generacji trzeciej i wyższych (jeśli dobrze mówię, że trzeciej, bo ja ostatnio serio nie ogarniam już która to która, w te klocki dobra nigdy nie byłam). A tak jakbym miała wskazać to jako dziecko bardzo nie lubiłam tej figurki: 



15. Kto Cię inspiruje?

W mojej LPS-owej działalności największymi inspiracjami zawsze były i będą Galaxis LPS oraz ThePuddingLps. Always. Ale jest też mnóstwo innych inspirujących osób w naszej społeczności, którzy też motywują mnie do działania za co im dzięęęęękuję!! Kocham was wszystkich i dziękuję że jesteście!!

16. Skąd bierzesz swoje pomysły?

Pomysły na posty zapewne z jakichś inspiracji blogami które czytam i śledzę, niektóre formaty itp. wymyśliłam sama. Seriale, które nagrywałam zwykle opierały się w jakimś stopniu na książkach które przeczytałam. 

17. Jaki sprzęt używasz?

Do blogowania mojego starego kompa, totalny grat. Do nagrywania używałam telefonu, no i do zdjęć (o zgrozo!) też używam telefonu... (nie, nie mikrofalówki.)

18. Twitter, Instagram, Blogger czy YouTube?

Zawsze i wszędzie blogger! Kocham być blogerką!!! (uwuwuwuwu)

19. Czy kiedy piszesz posty masz miej więcej zarys w głowie co powinny zawierać, czy piszesz je spontanicznie?

W trakcie pisania pojawia się zarys i wtedy mniej więcej wiem co chcę aby taki post zawierał. Chociaż może kiedyś zrobię eksperyment i spróbuję coś napisać tak żeby było totalnie spontanicznie.

20. Nowe LPS, sesje zdjęciowe, poradniki, relacje z podróży czy inny typ postów?

Kooooocham czytać jakieś lps-owe lory, np. posty typu historie jakiegoś petshopa, czy od biedy opisy charakterów albo postaci. I też uwielbiam czytać jakieś storytime'y kolekcjonerów, czy też vlogi, relacje z podróży, czasem też poradniki. 

Iiiiiii tym sposobem odpowiedziałam na wszystkie pytania z tego zacnego tagu! Ja bawiłam się przednio i mam nadzieje, że wy również! Zachęcam was abyście również zrobili swoje odpowiedzi na niego lub chociaż zostawili je w komentarzach I cant wait.

Obczajcie ostatni post o Brownie, i dajcie tam też znać co w ogóle sądzicie o takim formacie. Myślę, że będę się starała postować stuff tego typu w najbliższym czasie, chociaż może w nie tak obszernej wersji jak możnaby było, ale kto wie, być może będę też te posty z charakterystykami lekko modyfikować, coś dodawać. 

By the way guys, wiecie, że przypada dziś trzecia rocznica bloga? To znaczy, nie do końca, bo pierwszy dostępny post jest z maja 2021 aczkolwiek parę poprzednich zostało usuniętych. Czas zapierdziela. 

Trzymajcie się cieplutko, życzę wam słonecznego, majowego dnia! Koniecznie wybierzcie się gdzieś na spacer i pamiętajcie aby pić dużo wody. Kocham was, piękni ludzie!

No a ja zabieram się za ogarnianie się na ostatnie poprawki w szkole... życzcie mi powodzenia.

 

6 komentarzy:

  1. Śliczny nagłówek! ❤️
    Ja dalej uważam, że 2017 był trzy lata temu xd
    Sam jest mega ładny, kocham jego oczka<3
    Mi osobiście też mega podobają się zwykle krótkie czarne paznokcie, ale w mojej szkole robią problem nawet o paznokcie pomalowane markerami xDD
    Mrówkojad wuefista mentioned 🗣️🔊‼️
    Też mega chcę tą kicie tygrysową, jakby ona jest idealna 🎀🌷🌹💅
    ✨Gdy zrespiłam się w domu✨ Uwielbiam to jak piszesz 😭❤️
    Za generacją trzecią też nie przepadam, ale są wyjątki<3
    Też robię wszystkie zdjęcia telefonem, piątka xd
    Spóźnione wszystkiegl najlepszego❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęę!! Bez kitu 2017 był 3 lata temu, no way... xdd

      Usuń
  2. o matko, grzebię sobie w odmętach internetu, a tu nagle odpowiedź na (nie do końca) mój tag sprzed 5 lat. w sumie to "tworząc" go zwyczajnie zerżnęłam pytania z jakiegoś filmu z tagiem na YT, tylko niektóre lekko pozmieniałam, stąd np. podpunkt z paznokciami XDDD nie wiem co ja miałam w głowie zostawiając to pytanie....
    w ogóle jak miło, że są tutaj jeszcze aktywne osoby! przez duży zamęt w życiu trochę zapuściłam bloga, ale po zobaczeniu, że są jeszcze osoby, które piszę o lps to aż mi się lepiej na serduszku zrobiło <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej foto! No właśnie jak nagrywałam jeszcze na jutubach to pamiętam skądś ten tag i się zdziwiłam, że pytania te same xD Rozkminę miałam po prostu czy może nie wrzuciłaś też filmu z tym tagiem w tamtym czasie oprucz tego, że pojawił się na blogu. Czekam na posty u ciebie!!!

      Usuń
  3. Powiem tylko tak: zajebiście że napisałaś <3
    ~Karmelek

    OdpowiedzUsuń

Jak nie skomentujesz... to dzisiaj w nocy obudzisz się z poderżniętym gardłem. Chyba, że się do tej pory wykrwawisz no to się nie obudzisz.

Czytaj dalej:

Common collector tag

  Hejka piękni, uroczy ludzie! Jak być może zauważyliście, grzebałam ostatnio trochę przy wyglądzie bloga. Nie wiem jeszcze czy tak zostanie...

Ostatnio popularne: